Workshops Met Inhoud
> <
home // workshops // scoren met sociale media
Twitter icon_people.png (652 bytes) RSS feed

Scoren met Sociale Media

To socialize or not to socialize?

Social media, waarom zou je je ermee inlaten? In deze workshop leer je wat sociale media voor jou als professional kunnen betekenen. Met sprekende praktijkvoorbeelden: van blunders tot geniale vondsten. De do’s en dont’s!

Inhoud workshop

Tijdens deze training behandelen we Social Media van strategie tot implementatie en onderhoud. Dit gebeurt aan de hand van een duidelijk stappenplan waarmee je Social Media succesvol binnen je organisatie op kunt starten. 's Middags werk je aan een case die je aan het einde van de workshop presenteert.

Resultaat

  • Je hebt inzicht in de kansen en mogelijkheden van Social Media;
  • Je kent de werking van en mogelijkheden van de belangrijkste social netwerken;
  • Je kunt zelfstandig een Social Media plan ontwikkelen;

Inhoud

  • Wat is Social Media?
  • Waarom Social Media inzetten?
  • De verandering in consumentengedrag;
  • De werking en mogelijkheden populaire netwerken (Twitter, Linkedin, Hyves, Facebook en Youtube);
  • Het opstellen en SMART maken van Social Media doelen;
  • Het bepalen van je social doelgroep;
  • Het bepalen van je social propositie;
  • Activeren van je doelgroep;
  • Monitoren van je resultaat;
  • ROI meten en verbeteren in social media;
  • Organisatorische (rand)voorwaarden.

Voor wie

Marketingcommunicatie professionals die een serieuze start willen maken met Social Media.

Kosten

Actie: nu € 399,- inclusief materialen en lunch!

In overleg en afhankelijk van het aantal ingeschrevenen kan een workshop datum worden afgestemd.